۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۰۵۱۹۸
به همت خیریه شهید محمدرضا شفیعی انجام شد؛

 توزیع بسته های معیشتی در آستانه‌ بهار

 توزیع بسته های معیشتی در آستانه‌ بهار
خیریه شهید محمدرضا شفیعی با توزیع بسته‌های گوشت گرم و برنج بین نیازمندانِ آبرومند، به استقبال بهار طبیعت رفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری مسؤول خیریه شهید محمدرضا شفیعی با اعلام این خبر گفت: در ایام نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی ارواحنافداه و در آستانه‌ی بهار طبیعت، بسته‌های معیشتی شامل برنج ایرانی و گوشت گرم گوسفندی، بین نیازمندانِ تحت پوشش خیریه توزیع شد.

وی گفت: این بیستمین و آخرین مرحله از توزیع گوشت گرم بود که در سال ۱۴۰۰ توسط اعضای گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی در شهر مقدس قم انجام شد.

مسؤول خیریه شهید محمدرضا شفیعی با بیان اینکه در سالی که گذشت، حقیقتا مستضعفان، تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی، بسیار آسیب دیدند افزود: اگر چه که بخاطر گرانی‌ها و تورّم مردم اذیّت شدند، اما نیازمندان بدانند که گروه‌های جهادی، خودجوش و آتش به اختیار، پا به پای دولت و نظام اسلامی در راه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان، تمام تلاش خود را خواهد نمود.

حجت الاسلام قادری در پایان با اشاره به تایید، تاکید و همراهیِ همیشگی رهبر عزیز انقلاب اسلامی در پویش‌هایی همچون کمک‌های‌ مومنانه و رزمایش‌انفاق، گفت: ان شاءالله به لطف امام زمان ارواحنا فداه و با همکاری خیّرین و نیکوکارانِ گرامی در سال جدید، با قوّت و قدرت بیشتر، به خدمت رسانی برای نیازمندان، خواهیم پرداخت.

ارسال نظرات